مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-30سياسي

روایتگری درست از رخدادها و حوادث از مطالبات رهبری است


فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: روایتگری درست از رخدادها و حوادث از مطالبات رهبری عزیز است، همه باید دست به دست هم دهیم و نگذاریم روایت نادرست را دشمنان منعکس کنند.

- مشهد ـ فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: روایتگری درست از رخدادها و حوادث از مطالبات رهبری عزیز است، همه باید دست به دست هم دهیم و نگذاریم روایت نادرست را دشمنان منعکس کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سیدهاشم غیاثی در جمع شرکت کنندگان در همایش بانوی پیشران ایران با اشاره به اینکه روایتگری درست از رخدادها و حوادث از مطالبات رهبری عزیز است، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و نگذاریم روایت نادرست را دشمنان منعکس کنند بلکه حقیقت یک رخداد و اتفاق را خودمان برای افکار عمومی بیان کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: دشمنان، امروز از رویارویی با ایران اسلامی از طریق جنگ نظامی و حمله مستقیم ناامید شده اند و تلاش دارند در فضای مجازی و جنگ ترکیبی با استفاده از عنصر زن به راهبرد خود که براندازی نظام اسلامی است دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ما همه می دانیم این نظام صاحب اصلی اش، آقا امام زمان است و این ملت بزرگ با رهبری ولی فقیه، خواست دشمنان را نقش بر آب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگری درست از رخدادها و حوادث از مطالبات رهبری است

روایتگری درست از رخدادها و حوادث از مطالبات رهبری است