مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:462023-08-14اجتماعي

1120 نفر در سیستان و بلوچستان راهی بیمارستان شدند


در پی وقوع توفان و ریزگرد در منطقه سیستان تمام ادارات سیستان تعطیل و یک هزار و 120 نفر به مراکز درمانی و بیمارستان ها مراجعه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: در پی افزایشی غلظت ذرات گرد و غبار ادارات منطقه سیستان برای دومین روز متوالی امروز دوشنبه تعطیل شد.

  مجید محبی بیان کرد: به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.

 وی افزود: این تعطیلی شامل دستگاه های امدادی، درمانی، خدمات رسان و شعب مرکزی بانک ها نیست.

 به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز سرعت وزش باد در ایستگاه فرودگاهی زابل به 108 کیلومتر در ساعت رسید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به 600 متر کاهش داد.

 محسن حیدری افزود: دید افقی در ایستگاه هواشناسی زهک به 700 متر رسید و باعث نفوذ گردوخاک گسترده حاصل از این توفان باعث شد دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به 2 هزار متر و در ایستگاه هواشناسی سراوان به کمتر از 6 هزار کاهش دهد.

 وی به شهروندان توصیه کرد تا به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبارآلود شدن هوا توجه کرده و از تردد غیرضروری بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1120 نفر در سیستان و بلوچستان راهی بیمارستان شدند

1120 نفر در سیستان و بلوچستان راهی بیمارستان شدند