مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:312023-08-17اقتصادي

شرایط سخت مسافران قطار قزوین_تهران کی به پایان می رسد؟+ فیلم


با این وجود مدتی است که مسافران قطار قزوین ـ تهران از کاهش تعداد قطارها و مسافرگیری بیش از حد ظرفیت قطارهای دیگر و سرپایی رفتن تا تهران، اعتراض و انتقاد داشته و گلایه مند هستند.

وضعیت قطارهای قزوین_تهران در هفته های اخیر به گونه ای شده است که مسافران مجبورند در کف سالن ها و پله ها بنشینند و برخی مسافران به دلیل ازدحام جمعیت، جایی برای نشستن نداشته و باید رنج سرپا بودن را به جان بخرند تا به مقصد برسند.

تعداد مسافران سرپا 5 برابر ظرفیت صندلی است خانم نوروزی که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد یکی از دانشگاه های تهران است و سه روز در هفته، مسیر قزوین_ تهران را با قطار طی می کند در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: قبل از ازدحام و شلوغی جمعیت در ایستگاه قطار قزوین_تهران صبح زود بهترین زمان برای رفتن به تهران و شروع کلاس ها بود و برای رفت و آمد مشکلی نداشتم.

وی افزود: تا چهارم تیر ماه که زمان امتحانات بود مسیر قزوین تا تهران را با قطار به راحتی طی می کردم اما پس از آن و با توجه به کاهش تعداد قطار، برای شرکت در دو امتحان آخر با مشکل مواجه شدم.

  این دانشجو ادامه داد: ازدحام جمعیت در قطار قزوین_ تهران به قدری زیاد شده که شاید بتوان گفت 5 برابر ظرفیت صندلی،  مسافر وجود دارد و افراد مجبور هستند سرپا بایستند و با توجه به اینکه قطار فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سخت مسافران قطار قزوین_تهران کی به پایان می رسد؟+ فیلم

شرایط سخت مسافران قطار قزوین_تهران کی به پایان می رسد؟+ فیلم