مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-31فناوري

اینترنت پرسرعت به منطقه سیاه اسطلخ رشت رسید


به گفته مدیر مخابرات منطقه گیلان، اجرای پروژه نجما طراحی و اجرای شبکه فیبر نوری (اینترنت پرسرعت) در بخشی از مناطق گیلان از جمله بخش رحیم آباد در شهرستان رودسر و منطقه شهدای گمنام در شهر رشت در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فراهم آوری شرایط ارتباطی مناسب از جمله اینترنت پرسرعت و با کیفیت بالا یکی از شاخص های توسعه شهری در کشور است.

به همین منظور اجرای پروژه نجما طراحی و اجرای شبکه فیبر نوری (اینترنت پرسرعت) در بخشی از مناطق گیلان از جمله بخش رحیم آباد در شهرستان رودسر و منطقه شهدای گمنام در شهر رشت در حال اجرا است.

به گفته حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان، با تلاش کارشناسان فنی و نیروهای معاونت شبکه و زیرساخت های ارتباطی شهری بر بستر فیبرنوری از پروژه نهضت جهادی مخابرات ایران (نجما) فیبر نوری تا منازل در محدوده خیابان های بخشداری و کوچه های منشعب آن در مرکز رحیم آباد با حفاری،کابل کشی و نصب تجهیزات فیبر نوری، با ظرفیت 2 هزار و 175 پورت توسعه شبکه، امکان واگذاری به روزترین خدمات ارتباطات مخابراتی از جمله پهنای باند اینترنت فوق پرسرعت در فاز یک، طرح سنجی مخابرات منطقه گیلان در شهرستان رودسر در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت پرسرعت به منطقه سیاه اسطلخ رشت رسید

اینترنت پرسرعت به منطقه سیاه اسطلخ رشت رسید