مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-22اجتماعي

10 واحد امدادی اورژانس اصفهان به کربلا اعزام شد


رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از اعزام 10 واحد امدادی برای خدمات رسانی به زلئران کربلا در راهپیمایی عظیم اربعین خبر داد.

- فرهاد حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام کاروان پوشش امداد سلامت اورژانس استان اصفهان برای خدمت رسانی به زائران راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار داشت: این کاروان امروز سه شنبه 31 مرداد عازم شد.

وی با بیان اینکه 10 واحد امدادی اورژانس استان اصفهان شامل 8 واحد امدادی آمبولانس، یک واحد امداد موتوری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای استقرار و امدادرسانی به زائران اربعین حسینی به مرز چذابه اعزام شدند، گفت: 30 نفر از کارشناسان اورژانس استان اصفهان برای پوشش امداد سلامت مراسم راهپیمایی اربعین اعزام شدند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: 2 واحد امدادی آمبولانس به همراه 6 نفر پرسنل به عنوان رزرو در نظر گرفته شده که در صورت اعلام نیاز و ابلاغ سازمان اورژانس کشور جهت امدادرسانی به زائران اربعین به مرز چذابه اعزام خواهند شد.

حیدری با بیان اینکه استقرار واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان از امروز تا 18 شهریورماه ادامه دارد، افزود: در صورت نیاز بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، این زمانِ استقرار تمدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 واحد امدادی اورژانس اصفهان به کربلا اعزام شد

10 واحد امدادی اورژانس اصفهان به کربلا اعزام شد