مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-22سياسي

رییس جمهور: نیروهای مسلح دستی را که برای تعرض به سوی ایران دراز شود، قطع خواهند کرد


جمهوری اسلامی ایران به دنبال تعامل با همه کشورهای جهان است اما نیروهای مسلح توانمند ما دستی را که برای تعرض و تعدی به سوی ایران دراز شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در دیدار مدیران ارشد و نخبگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به مناسبت روز صنعت دفاعی، اقدامات و دستاوردهای بزرگ، پیشرفته و به روز صنایع دفاعی کشور در حوزه های نظامی و غیرنظامی را جلوه هایی از تولید قدرت در راستای دفاع از کشور و مایه اطمینان و آرامش مردم دانست.

رییس جمهور حضور نیروهای مسلح ایران در منطقه را برخلاف حضور ناامن ساز نیروهای بیگانه، امنیت آفرین و مایه اطمینان دانست و اظهار داشت: صنایع دفاعی کشور پشتیبان نیروهای مسلح در تامین و ارتقای امنیت، اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی هستند.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به سرریز دستاوردهای فناورانه و پیشرفته صنایع دفاعی کشور به دیگر بخش های صنعتی تصریح کرد: امروز تلاش برای ساخت هواپیمای مسافربری به اعتبار پیشرفت ها و توانمندی هایی است که در صنایع دفاعی کشور به دست آمده است.

رییسی با بیان اینکه صنایع دفاعی و هسته ای کشور با وجود سنگین ترین تحریم ها، بیشترین پیشرفت را داشته اند، انگیزه، همت و پشتکار را از عوامل اصلی موفقیت در دستیابی به این پیشرفت ها دانست و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: نیروهای مسلح دستی را که برای تعرض به سوی ایران دراز شود، قطع خواهند کرد

رییس جمهور: نیروهای مسلح دستی را که برای تعرض به سوی ایران دراز شود، قطع خواهند کرد