مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-05فرهنگي

15 فیلم سینمایی در هفتمین هفته جشنواره سیما پخش می شود


همزمان با آغاز هفتمین هفته از جشنواره تابستانی سیما 15 فیلم سینمایی از قاب شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، همزمان با آغاز هفتمین هفته از جشنواره تابستانی سیما 15 فیلم سینمایی از قاب شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد.

بر این اساس فیلم های سینمایی و تلویزیونی پای پیاده ، مرتضی ، زخم کاری ، واگن شماره 2 ، بعد از تو ، زندگی حشرات ، گنجینه شهر هویجی ، فوتبال دستی ، اختانوردان و غارهای زیر دریا ، عروسک های زشت ، ماجراهای رمه دوست ربات من ، شجاع ، پنالتی ، بتمن علیه لاک پشت های نینجا و مورچه از شنبه 14 مرداد ماه تا چهارشنبه 18 مرداد ماه از شبکه های پنج، کودک و امید پخش می شود.

جزییات فیلم های جشنواره تابستانی سیما در هفته جاری به شرح زیر است: شبکه پنج سیما فیلم تلویزیونی پای پیاده به کارگردانی اصغر توسلی ، شنبه 14 مردادماه ساعت 10 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی خواهیم دید: فرهاد در زمان مرگ، به امیر پسرش می گوید که به او دروغ گفته و مادرش محبوبه زنده است امیر از اصفهان راهی تهران می شود تا مادرش را بیابد.

شهناز دختر خاله محبوبه از این که محبوبه به جای او توانست با فرهاد ازدواج کند متنفر است و می خواهد که امیر محبوبه را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 فیلم سینمایی در هفتمین هفته جشنواره سیما پخش می شود

15 فیلم سینمایی در هفتمین هفته جشنواره سیما پخش می شود