مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-04سياسي

آگاه سازی و بصیرت از وظایف خبرنگاران است


امام جمعه زنجان با بیان اینکه نگاه حوزه رسانه باید آگاهی بخشی و اطلاع رسانی باشد، گفت: آگاه سازی و بصیرت و نشان دادن نیات سودشمن از وظایف خبرنگاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه آمریکا همواره رفتار دوگانه در زمینه حقوق بشر داشته است، این رفتار آمریکا را برگزفته از خوی استکباری این کشور عنوان کرد و گفت: آمریکا در طول سالیان فقط ادعای حقوق بشر داشته و در عمل طور دیگری رفتار کرده است.

وی حمایت همه جانبه آمریکا از اشغالگری اسراییل و کشتار و آورگی ملت مظلوم فلسطین توسط این رژیم را یادآور شد و افزود: آمریکا به عنوان بزرگترین نقض حقوق بشر جنایات فراوانی در نقلط مختلف جهان همانند ویتنام و هیروشیما انجام داده است.

خاتمی با بیان اینکه آمریکا به عنوان بزرگترین رژریم ضد بشریت همواره کرامت انسانی را همواره زیرپاگذاشته است، ادامه داد: دروغ بودن حقوق بشر مورد ادعای آمریکا را در زندانهای ابوغریب و کشتارهای افغانستان و پاکستان باید جستجو کرد.

امام جمعه زنجان گفت: آمریکا همواره به دنبال کشتار و گسترش سلاحهای ضدانسانی است.

زنجان در دهه اول امسال سراسر حسینیه شده بود خاتمی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم های باشکوه دهه اول محرم در نقلط مختلف استان زنجان، بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی و بصیرت از وظایف خبرنگاران است

آگاه سازی و بصیرت از وظایف خبرنگاران است