مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-26اجتماعي

معرفی یک واحد دامداری آلاینده به مراجع قضایی در شهر ری


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از معرفی یک واحد دامداری آلاینده محیط زیست در بخش کهریزک به مراجع قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد رستگاری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: بر اساس بازدید و با حضور نماینده مرجع قضایی، یک واحد دامداری به دلیل عدم مدیریت صحیح فاضلاب و تخلیه فاضلاب خام بدون تصفیه به اراضی کشاورزی و نهرها، موجب آلایندگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی تشخیص داده شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد به مرجع قضایی معرفی شده تا بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، ماده ی 688 قانون مجازات اسلامی و قانون مدیریت پسماند برای آن واحد رأی صادر شود، ادامه داد: رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در مدیریت پسماند و پساب برای همه صنایع و بخصوص دامداری ها الزامی است.

رستگاری از همکاری دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان و آلوده کنندگان محیط زیست قدردانی کرد و گفت: با اشخاص و واحد های تولیدی و خدماتی در صورت تخلف از ضوابط زیست محیطی، برخوردهای قانونی لازم صورت می گیرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در پایان اظهار داشت: همه مردم و فعالان صنعتی، تولیدی و خدماتی  باید در حفظ محیط زیست همکاری کنند تا شاهد محیطی سالم و عاری از هر گونه آلودگی در شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی یک واحد دامداری آلاینده به مراجع قضایی در شهر ری

معرفی یک واحد دامداری آلاینده به مراجع قضایی در شهر ری