مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:022023-08-21فرهنگي

ماجرای 11 دیدار پدر دوقلوهای به هم چسبیده با امام(ره)+تصاویر و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، چند روز گذشته خبر درگذشت علیرضا صفاییان در شبکه های اجتماعی بادرود منتشر شد، پس از انتشار این خبر عکسی از مرحوم صفاییان به همراه دوقلوهای به هم چسبیده یعنی لاله و لادن در کنار امام خمینی (ره) منتشر شد.

بلافاصله در ذهن مخاطبان ماجرای تلخ جدایی لاله و لادن از مرحوم صفاییان در ذهن ها تداعی و بعد از آن مرگ تلخ این دوقلوهای باشهرت جهانی برای مخاطبان زنده شد.

خیلی دوست داشتم که از ویژگی های شخصیتی این مرد مطلع شوم، با هماهنگی به سراغ تنها پسر ایشان یعنی رامین صفاییان که دانش آموخته دکترای حقوق بود رفتم، رامین ابتدا به علت تألمات زیاد روحی آمادگی گفت وگو را نداشت، اما بعد از مدتی گفت وگوی گرم و صمیمی راضی به صحبت شد.

از رامین خواستم در خصوص ماجرای لاله و لادن صحبت کند، وی چنین اظهار کرد: پدر من متولد شهر بادرود است و در سال 1336 با خانواده به تهران رفته و آنجا همراه پدرش که تاجر فرش بوده مشغول فعالیت و کار می شود.

ماجرای بر عهده گرفتن سرپرستی لاله و لادن وی در خصوص چگونگی سرپرستی لاله و لادن چنین گفت: پدرم در سال 1353 در دفتر کارش نشسته و روزنامه ای مطالعه می کند، در یکی از صفحات روزنامه عکسی از دو دختر به هم چسبیده از ناحیه سر چاپ و نوشته شده است این دو دختر حدود یک و نیم ساله هستند و در بیمارستان تجریش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای 11 دیدار پدر دوقلوهای به هم چسبیده با امام(ره)+تصاویر و فیلم

ماجرای 11 دیدار پدر دوقلوهای به هم چسبیده با امام(ره)+تصاویر و فیلم