مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-26پزشكي

کاهش 70 درصدی مراجعان برای ثبت شرکت ها


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مراجعات ثبت شرکت ها از طریق امضای الکترونیک و پرداخت الکترونیک از ماه گذشته کاهش 70 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه بررسی مسائل مربوط به مالکیت معنوی در حوزه سلامت و محصولات غذایی، آرایشی، پزشکی و دارویی امروز چهارشنبه 4 مرداد 1402 با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سیدحیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو، مدیران حوزه مالکیت معنوی سازمان ثبت و مدیران سازمان غذا و دارو برگزار شد.

حسن بابایی در این جلسه اظهار کرد: مجموعه سازمان ثبت و سازمان غذا و دارو نیازمند برگزاری جلسات مشترک و تعاملی بسیاری هستند تا کمیته های مشترک تعریف شود که این موضوع به انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری نیاز دارد و در سازمان ثبت این آمادگی وجود دارد که به صورت فصلی اجرای تفاهم نامه میان دو سازمان پایش شود.

وی افزود: سازمان ثبت اسناد در حوزه مالکیت معنوی و ثبت شرکت ها، تولید کننده واقعی را معطل نمی کند و تمامی علائم تجاری به تولید کننده واقعی داده می شود چرا که باید از فعالان اقتصادی حمایت کنیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امکان تبادل اطلاعات و همکاری ها در قالب فناوری باید افزایش پیدا کند تا به سازمان غذا و دارو در تأیید تولید کننده واقعی کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی مراجعان برای ثبت شرکت ها

کاهش 70 درصدی مراجعان برای ثبت شرکت ها