مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-19اجتماعي

ثبت نام بیش از 13 هزار زنجانی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین


مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 13 هزار زنجانی به صورت قطعی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد 65 درصد را مردان و 35 درصد را زنان تشکیل می دهند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 13 هزار زنجانی به صورت قطعی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد 65 درصد را مردان و 35 درصد را زنان تشکیل می دهند.

ابراهیم احدی صبح امروز (28 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 93 درصد زائران استان برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا، مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند.

وی با بیان اینکه 48 درصد از زائران استان، علاقه مندی خود را برای تردد تا مرز با خودروی شخصی اعلام کردند، اضافه کرد: 38 درصد نیز متقاضی سفر با اتوبوس و 14 درصد نیز متقاضی سفر از طریق هوایی به مقصد تعیین شده هستند.

این مسوول یادآور شد:آغاز عملیات اربعین از امروز (اول صفر) آغاز می شود که به متقاضیان توصیه می شود بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان خاطر نشان کرد: زائران می توانند با مراجعه به سامانه سماح نسبت به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

گفتی است، تاکنون 13 هزار و 594 زنجانی به صورت قطعی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 13 هزار زنجانی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین

ثبت نام بیش از 13 هزار زنجانی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین