مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-20اقتصادي

هزار طرح صنعتی در استان البرز اجرایی شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از سرمایه گذاری یک هزار و شش طرح صنعتی با ارزش ریالی 190 هزار میلیارد ریال در شهرک های صنعتی دولتی استان البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا عقاب نشین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: هم اکنون یک هزار و شش طرح صنعتی در شهرک های صنعتی دولتی استان البرز وجود دارد که سرمایه گذاری آنها بالغ بر 190 هزار میلیارد ریال است.

وی درباره میزان اشتغال ایجادی این طرح های صنعتی عنوان داشت: این طرح های صنعتی در صورت نهایی شدن 42 هزار و 642 شغل را به اشتغال استان البرز، اضافه خواهند نمود.

عقاب نشین درباره تعداد واحدهای بهره برداری شده در شهرک های صنعتی دولتی استان البرز، اظهار کرد: هم اکنون یک هزار و 714 واحد صنعتی بهره برداری شده در استان البرز داریم که با میزان سرمایه گذاری 140 هزار میلیارد ریالی خود موفق به ایجاد 46 هزار و 793 شغل شده اند.

بنا به گفته این مقام مسؤول از مجموع یک هزار و شش طرح صنعتی یاد شده هم اینک 249 طرح در مرحله تخصیص زمین، 109 طرح صنعتی در مرحله دیوار کشی، 80 طرح صنعتی در مرحله ابتدایی اجرای اسکلت، 148 طرح صنعتی در مرحله تکمیل اسکلت، 241 طرح صنعتی در مرحله تکمیل سالن تولید و 179 طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار طرح صنعتی در استان البرز اجرایی شد

هزار طرح صنعتی در استان البرز اجرایی شد