مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-27اجتماعي

آماده باش اورژانس و هلال احمر برای وزش شدید باد و رگبار در 6 استان


رییس اورژانس کشور و سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش تکنسین ها و امدادگران این دو سازمان برای مواجهه با بارش شدید باران و وزش باد در شش استان خبر دادند.

- رییس اورژانس کشور و سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش تکنسین ها و امدادگران این دو سازمان برای مواجهه با بارش شدید باران و وزش باد در شش استان خبر دادند.

جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از بارش شدید و رگباری باران و نیز وزش باد شدید در شش استان کشور گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده از سوی سازمان هواشناسی که منجر به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی این سازمان شده است، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز پنج شنبه، در مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و جنوب شرق فارس و در روز جمعه، در مناطق جنوب کرمان، شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس وجود دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز تکنسین های اورژانس در این شش استان در آماده باش کامل قرار دارند تا به هرنوع حادثه احتمالی رسیدگی کرده و امدادرسانی به مصدومان احتمالی آن را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش اورژانس و هلال احمر برای وزش شدید باد و رگبار در 6 استان

آماده باش اورژانس و هلال احمر برای وزش شدید باد و رگبار در 6 استان