مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-08اجتماعي

ارائه خدمات مشاوره ای- آموزشی و برنامه ریزی درسی به کنکوری ها در مرکز «جهت»


مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «جهت»، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران، به دانش آموزان، داوطلبان کنکور و والدین آنها دوره های خدمات «مشاوره ای- آموزشی» و برنامه ریزی درسی و جهت دهی ارائه می کند.

- ارائه خدمات مشاوره ای- آموزشی و برنامه ریزی درسی به کنکوری ها در مرکز جهت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی جهت ، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران، به دانش آموزان، داوطلبان کنکور و والدین آنها دوره های خدمات مشاوره ای- آموزشی و برنامه ریزی درسی و جهت دهی ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوره برنامه ریزی و جهت دهی کنکور با هدف گیری کنکور سراسری از 10 مرداد ماه آغاز شده و تا زمان برگزاری کنکور به مدت10 ماه ادامه می یابد و شامل 10 جلسه آموزشی به مدت 26 ساعت برای دانش آموزان و 5 جلسه آموزشی به مدت 14 ساعت برای والدین است.

دو جلسه روان سنجی برای ارزیابی هوش و رغبت تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به اضافه ماهیانه 2 بار پایش درسی دانش آموزان در جلسه مشاوره جمعاً به میزان 25 جلسه مشاوره ای برای هر دانش آموز مورد نظر است.

در صورت لزوم ارجاع روانپزشکی هم جزو خدماتی است که در این دوره برای بهبود شیوه کار مطالعاتی و ارتقاء نتایج یادگیری در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره ای- آموزشی و برنامه ریزی درسی به کنکوری ها در مرکز «جهت»

ارائه خدمات مشاوره ای- آموزشی و برنامه ریزی درسی به کنکوری ها در مرکز «جهت»