مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-24فرهنگي

آثار هنرمندان گلستانی به مرحله نهایی جشنواره «فیروزه» راه یافت


دبیر اجرایی هشتمین جشنواره فیروزه در گلستان گفت: با اعلام نتایج دبیرخانه مرکزی آثار 11 هنرمند گلستانی به مرحله نهایی جشنواره فیروزه راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشته آل نبی گفت: با توجه به ثبت و ارسال 213 اثر در سامانه که در قالب هدایای فرهنگی، نوشت افزار، اسباب بازی و عروسک که در مرحله استانی داوری شد، تعداد 33 اثر از 11 هنرمند استان گلستان، به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

آل نبی افزود: این آثار پس از داوری نهایی، در نمایشگاه جانبی جشنواره فیروزه با حداکثر 100 غرفه و به همراه اکران آثار هنرمندان دیگر استان ها، در 14 مرداد ماه آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: طبق اعلام دبیرخانه مرکزی، اختتامیه این جشنواره 18 مردادماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مقامات کشوری و همچنین مدیر کل استان ها در تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است این جشنواره هرساله به منظور ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت ها و نیازهای کشور، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور و معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنرمندان گلستانی به مرحله نهایی جشنواره «فیروزه» راه یافت

آثار هنرمندان گلستانی به مرحله نهایی جشنواره «فیروزه» راه یافت