مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-14بين الملل

حل مشکل وضعیت قرمز «آبی» تبریز امروز و فردا!


مسؤولان حوزه آب آذربایجان شرقی شیوه گرفتن وقت و تمدید آن را برای مدیریت تنش آبی تبریز را در پیش گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مسؤولان حوزه آب آذربایجان شرقی در حالی بارها و بارها مدعی مدیریت تنش آبی در استان و به ویژه تبریز شده اند که قطعی های طولانی مدت آب در 10 روز اخیر سایه سنگینی بر صحت این ادعاها انداخته است.

خشک شدن سد نهند و گرمای هوا موجب افت شدید فشار آب در شهرک های واقع در شمال تبریز از جمله باغمیشه، نصر، استانداری و بخش های از شهرک ارم شده و قطعی های مکرر آب در این مناطق موجب نگرانی و گلایه مردم این شهرک شده و آنها خواستار تعیین تکلیف وضعیت آب هستند.

تعدادی از مردم این مناطق در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن ابراز نارضایتی از قطع مکرر آب آشامیدنی از مسوولان خواستند هرچه زودتر برای حل این مشکل چاره اندیشی و اقدام کنند.

با وجود اینکه نباید از تلاش های شبانه و روزی کارگران و مهندسان شرکت و آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برای وصل و انتقال آب زرینه رود به این مناطق گذشت، اما شیوه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در دو هفته گذشته گرفتن وقت چند روزه و تمدید آن  برای حل مشکل آب را در پیش گرفته که بیشتر روی اعصاب مردم رفته و آنان را کلافه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل وضعیت قرمز «آبی» تبریز امروز و فردا!

حل مشکل وضعیت قرمز «آبی» تبریز امروز و فردا!