مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-21ورزشي

ترویج فرهنگ نماز و برگزاری پرشور آیین های محرمی توسط سازمان فرهنگی شهرداری بجنورد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: ترویج فرهنگ نماز و برگزاری پرشور آیین های محرمی را در سازمان فرهنگی در دستور کار قرار داده ایم و حضور موثری در این اماکن داریم.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: ترویج فرهنگ نماز و برگزاری پرشور آیین های محرمی را در سازمان فرهنگی در دستور کار قرار داده ایم و حضور موثری در این اماکن داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا موفق امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی مساجد اظهار کرد: اقدامات فرهنگی شهرداری در برگزاری آیین های پرشور محرمی با احیای مسجد و مشارکت با هیأت های مذهبی به موازات توجه به فضاسازی شهر را در دستور کار قرار دادیم تا امسال متفاوت تر از هر سال آیین های محرمی اجرا شود.

وی افزود: اقدامات ما با محوریت توجه به احیای مساجد محوری از جمله در مسجد انقلاب، شهرک فرهنگیان، مسجد حاج صفایی، مسجد کرمانی و امام رضا (ع) با شست و شوی موکت ها، رنگ آمیزی دیوارها، نصب ریسه و فضاسازی بیرونی مسجد، اهدای کتیبه و بنرهای محرمی به هیات های مذهبی، اهدای کتب ادعیه و تامین مواد پذیرایی از عزاداران انجام گرفت.

وی ادامه داد: برپایی نماز جماعت در بوستان ها و قرائت زیارت عاشورا هر هفته در برخی نمازخانه ها، تخصیص مدیریت راهبری سالن ورزشی نیایش در باقرخان به امامان جمعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ نماز و برگزاری پرشور آیین های محرمی توسط سازمان فرهنگی شهرداری بجنورد

ترویج فرهنگ نماز و برگزاری پرشور آیین های محرمی توسط سازمان فرهنگی شهرداری بجنورد