مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-04ورزشي

بانوان قهرمان مسابقات بین المللی اسکواش «گرگان جونیور» را بشناسید


رییس هیئت اسکواش استان گلستان از پایان بخش بانوان مسابقات بین المللی اسکواش «گرگان جونیور» و معرفی نفرات برتر این دوره خبر داد.

- بانوان قهرمان مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور را بشناسید ایسنا/گلستان رییس هیئت اسکواش استان گلستان از پایان بخش بانوان مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور و معرفی نفرات برتر این دوره خبر داد.

اشکان اتحادی صبح امروز جمعه 13 مردادماه 1402 در گفت وگو با ایسنا به تشریح آخرین نتایج مسابقات بین المللی اسکواش گلستان گرگان جونیور در بخش بانوان پرداخت و اظهار کرد: نخستین دوره این مسابقات با حضور 237 ورزشکار دختر و پسر از 16 استان جمهوری اسلامی ایران و یک تیم از کشور عراق در پنج رده سنی 11، 13، 15، 17 و 19 سال به میزبانی خانه اسکواش گرگان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده و شرکت در آن حائز اهمیت است، ادامه داد: مسابقات با شرکت 102 نفر در بخش دختران و 135 نفر در بخش پسران از روز سه شنبه 10 مرداد ماه آغاز و امروز 13 مرداد ماه به پایان می رسد.

رییس هیئت اسکواش استان گلستان با تأکید بر اینکه شامگاه پنج شنبه 12 مرداد ماه رقابت های بخش دختران به پایان رسید و قهرمانان مشخص شدند، خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر 19 سال نرگس سلطانی از استان گلستان با پیروزی مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان قهرمان مسابقات بین المللی اسکواش «گرگان جونیور» را بشناسید

بانوان قهرمان مسابقات بین المللی اسکواش «گرگان جونیور» را بشناسید