مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-04سياسي

جایگاه شورای فرهنگ عمومی تقویت شود


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: جایگاه شورای فرهنگ عمومی برای اثر بخشی مصوبات آن در جامعه باید در استانها تقویت شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: جایگاه شورای فرهنگ عمومی برای اثر بخشی مصوبات آن در جامعه باید در استانها تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل دفتر امام جمعه، آیت الله مصطفی محامی در نشست وبیناری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور اظهار کرد: شورای فرهگ عمومی در سیستان و بلوچستان از سال 1384 تشکیل و تاکنون 109جلسه با 256 دستور کار و 458 مصوبه به همراه داشته است.

امام جمعه زاهدان افزود: در شهرستان های استان نیز تاکنون 48جلسه تشکیل شده که در پی آن 92دستور کار و 214 مصوبه داشته است.

آیت الله محامی به بیان مهمترین اقدامات شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد: تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی، فعال سازی شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان ها و هیئت های اندیشه ورز، تشکیل کارگروه های مختلف از قبیل جمله تبیین، کاهش آسیب های اجتماعی، تحیکم بنیان خانواده، تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی، تقویت هویت و انسجام ملی و سرمایه اجتماعی و مفاخر فرهنگی استان، نوآوری و توسعه فعالیت های فرهنگ بنیان، برگزاری هفت جشنواره و نمایشگاه برای معرفی ظرفیت های فرهنگ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه شورای فرهنگ عمومی تقویت شود

جایگاه شورای فرهنگ عمومی تقویت شود