مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-10پزشكي

ارائه 51 بسته خدماتی به بیماران صعب العلاج در بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان به ارائه 51 بسته حمایتی از بیماران خاص بر اساس تعریف انجام شده در سامانه ها تا مقطع کنونی اشاره کرد و گفت: این خدمات به 9 هزار و 384 بیمار مبتلا به 107 بیماری خاص ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید کرمی، مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان در نشیت خبری با خبرنگاران به اجرای طرح حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج به صورت همزمان با کشور در قالب تشکیل صندوقی به همین نام، اشاره و اظهار کرد: در این طرح 9 هزار و 384 بیمار مبتلا به 107 بیماری در سامانه ها شناسایی و نشان دار شدند.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان به ارائه 51 بسته حمایتی از بیماران خاص بر اساس تعریف انجام شده در سامانه ها تا مقطع کنونی اشاره و تصریح کرد: در کنار اجرای این طرح پرداخت هایی به یک هزار و 690 بیمار، خارج از ضوابط انجام شد که یک سوم پرداختی ها به بیمه شدگان تامین اجتماعی بوده است.

وی از پرداخت بیش از 2 هزار 29 فقره وام گره گشایی به بیماران خاص برای 14 گروه البته باصدور معرفی نامه خبر داد و گفت: بیمه سلامت 440 میلیون تومان پاداش به اهداکنندگان کلیه هم پرداخت کرده است.

کرمی تاکید کرد: علاوه بر این اقدامات حمایتی، فرانشیز مراجعه کنندگان از طریق نظام ارجاع هم فقط 5 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 51 بسته خدماتی به بیماران صعب العلاج در بیمه سلامت

ارائه 51 بسته خدماتی به بیماران صعب العلاج در بیمه سلامت