مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-19سياسي

اقدامات تروریستی دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند


فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با بیان اینکه اقدامات تروریستی دشمن در کشور بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: تحرکات تروریستی دشمن بلافاصله شناسایی و در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در آیین تجلیل از برخی آزادگان ارتش استان کرمان که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: 26 مرداد در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد و در این ایام بیش از 42 هزار رزمنده دفاع مقدس که در زندان های رژیم بعث عراق در شرایط سخت اسیر بودند، آزاد شدند.

وی با بیان اینکه مظلومیت از ویژگی های بارز آزادگان سرافراز کشورمان بود چرا که عمر خود را در اسارت به سر بردند و دم نزدند، گفت: آزادگان نماد واقعی مقاومت در جهان هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و جامعه مردم ایران نماد اقتدار، صبر، مظلومیت و جانفشانی هستند، افزود: این افراد کسانی هستند که در زمان اوج جنگ و در جبهه ها علیه دشمن بعثی تمام موجودیت و جان خود را در راه حفظ آرمان های انقلاب و اسلام نثار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات تروریستی دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند

اقدامات تروریستی دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند