مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-14اقتصادي

صادرات 50 هزار تن از تولیدات کارخانه کنسانتره اسدآباد به چین


مدیر کارخانه کنسانتره شایان صنعت اسدآباد از صادرات 50 هزار تن از تولیدات این کارخانه به کشور چین از اواخر سال گذشته تاکنون خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر کارخانه کنسانتره شایان صنعت اسدآباد از صادرات 50 هزار تن از تولیدات این کارخانه به کشور چین از اواخر سال گذشته تاکنون خبر داد.

محمد نظری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: این میزان محصول تولید شده کارخانه را به واسطه نداشتن کارت بازرگانی به شرکت دیگری برای صادرات فروخته ایم و از طریق شرکت مورد نظر محصولات ما به چین صادر شده است.

وی با بیان اینکه هفته آینده کارت بازرگانی کارخانه کنسانتره شایان صنعت اسدآباد صادر خواهد شد، گفت: با داشتن کارت بازرگانی از این پس امکان صادرات تولیدات توسط خود کارخانه مقدور بوده و دیگر نیازی به فروش محصول خود به سایر شرکت ها برای صادرات نیستیم.

این کارآفرین برتر بیان کرد: دولت سیاستی را که برای صادرات گذاشته این است که ابتدای امر باید تولیدات هر شرکت قبل از صادرات، در بورس عرضه شود و اگر بار اول در بورس برای تولیدات محصول شرکت مورد نظر متقاضی و خریدار نبود، بار دوم در تالار بورس مجدد عرضه خواهد شد و در صورت نداشتن مخاطب در تالار بورس، با داشتن کارت بازرگانی تولیدکننده می تواند تولیدات خود را به خارج از کشور صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 50 هزار تن از تولیدات کارخانه کنسانتره اسدآباد به چین

صادرات 50 هزار تن از تولیدات کارخانه کنسانتره اسدآباد به چین