مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-10فرهنگي

جایزه جهانی امام خمینی باید به ایجاد جریان های فرهنگی منتهی شود


برای گسترش اندیشه های امام (ره) باید جایزه جهانی امام خمینی (ره) با بهترین کیفیت برگزار شود تا در نتیجه آن شاهد ایجاد جریان های فرهنگی بین المللی منتهی شود.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای گسترش اندیشه های امام (ره) باید جایزه جهانی امام خمینی (ره) با بهترین کیفیت برگزار شود تا در نتیجه آن شاهد ایجاد جریان های فرهنگی بین المللی منتهی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی اسماعیلی در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری جایزه جهانی امام خمینی (ره) که روز چهارشنبه 18 مرداد با حضور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: این جایزه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام (ره) در داخل و خارج کشور، در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است.

وی به برگزاری جلسات متعددی در شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره موضوع احیای جایزه جهانی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: جایزه جهانی امام خمینی (ره) در واقع به عنوان یک ارگان فرهنگی نظامی اسلامی در عرصه بین الملل محسوب می شود که مقدمات اجرای آن آغاز شده و با پیش بینی های صورت گرفته نیازمند همکاری همه نهادها و دستگاه های فعال در حوزه بین الملل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جهانی امام خمینی باید به ایجاد جریان های فرهنگی منتهی شود

جایزه جهانی امام خمینی باید به ایجاد جریان های فرهنگی منتهی شود