مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 06:252023-07-23اجتماعي

«چهل روز عاشقانه» به چاپ شانزدهم رسید


کتاب «چهل روز عاشقانه» اثر محمدرضا سنگری همزمان با روزهای عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) توسط کانون پرورش فکری به چاپ شانزدهم رسید.

- کتاب چهل روز عاشقانه اثر محمدرضا سنگری همزمان با روزهای عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) توسط کانون پرورش فکری به چاپ شانزدهم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب چهل روز عاشقانه نوشته محمدرضا سنگری همزمان با روزهای عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) به تازگی توسط کانون پرورش فکری به چاپ شانزدهم رسیده است.

این کتاب برای اولین بار سال 1381 برای نوجوانان بالای 15 سال منتشر و همزمان با محرم 1402 تجدیدچاپ شده که به این ترتیب مجموع شمارگانش به 59 هزار و 500 نسخه رسیده است.

چهل روز عاشقانه با طراحی جلد نیلوفر میرمحمدی درباره وقایع و رویدادهای پس از شهادت امام حسین (ع) و یارانش تا اربعین است و سنگری در آن، ضمن بیان مصائب وارد شده بر اهل بیت (ع) طی این چهل روز زبان حال هر یک از بازماندگان نهضت عاشورا را بیان کرده است.

سنگری می گوید عاشورا روز بخشش میراث همه انبیا به امام حسین (ع) و اربعین روز بخشیدن این میراث از طرف امام حسین (ع) به تاریخ است.

نویسنده با برگرفتن شعله هایی از نور و حقیقت در این واقعه، مخاطب را با آنچه در این چهل روز گذشته آشنا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چهل روز عاشقانه» به چاپ شانزدهم رسید

«چهل روز عاشقانه» به چاپ شانزدهم رسید