مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-31اقتصادي

دفاتر تسهیل گری شیراز بار دیگر فعال می شوند


به گفته رییس اداره بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز، فراخوان فعالیت مجدد دفاتر تسهیل گری در این کلانشهر از هفته آینده اعلام خواهد شد.

- ایسنا/فارس به گفته رییس اداره بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز، فراخوان فعالیت مجدد دفاتر تسهیل گری در این کلانشهر از هفته آینده اعلام خواهد شد.

حمید برزگر بیان کرد: دفاتر تسهیل گری حلقه واسط شهرداری و محلات هستند و فعالیت آن ها به عنوان یک ارگان اقتصادی است، با توجه به تصویب یک طرح در دوره پنجم شورا در خصوص پرداخت هزینه حقوق و دستمزد این نهاد، مقرر شد تا همه هزینه های اخذ پروانه که دفاتر آن را پیگیری می کنند از سوی شهرداری پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز، او اضافه کرد: با افزایش سه برابری دستمزد فعالان دفاتر تسهیلگری تلاش خواهیم کرد این مراکز در محلاتی که پرهزینه تر است، دائر شود.

برزگر ادامه داد: در حال حاضر چهار دفتر تسهیلگری در شیراز فعال است و در تلاش هستیم تا سایر دفاتر فعال شوند.

فراخوان ایجاد دفاتر تسهیلگری در بافت تاریخی از هفته آینده اعلام خواهد شد و متقاضیان می توانند برای این موضوع اقدام کنند.

رییس اداره بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شهر شیراز 1810 هکتار بافت فرسوده شهری مصوب دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر تسهیل گری شیراز بار دیگر فعال می شوند

دفاتر تسهیل گری شیراز بار دیگر فعال می شوند