مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-22سياسي

خیران فارس نقش ویژه ای در ترویج فرهنگ نهج البلاغه دارند


تبلیغی شیفتگان حضرت رضا (ع) گفت: مهم ترین عامل در نشر فرهنگ نهج البلاغه در جامعه استفاده از ظرفیت خیران استان فارس است.

- شیراز - مدیرگروه فرهنگی - تبلیغی شیفتگان حضرت رضا (ع) گفت: مهم ترین عامل در نشر فرهنگ نهج البلاغه در جامعه استفاده از ظرفیت خیران استان فارس است.

حجت الاسلام والمسلمین اشکان صادق نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخی از فعالیت های این گروه در سطح کشور به صورت حضوری و مجازی بیان کرد: در طرح ملی در مسیر آرامش (هر هفته 15 دقیقه با نهج البلاغه) حضور گروه های مردمی و خیران موجب شده تا فعالیت های خوبی در راستای نشر این فرهنگ در جامعه رخ دهد.

مبلغ برتر کشوری در ادامه با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در نذورات نهج البلاغه جهت بهره مندی از ظرفیت های مردمی برای تبلیغ و ترویج نهج البلاغه در سطح کشور، تأکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران می تواند عاملی برای توسعه ترویج این فرهنگ شود؛ ازاین رو امید است خیران با نگاهی به آینده و با دوراندیشی در خصوص تربیت نسلی انقلابی نسبت به همکاری با این انجمن در راستای ترویج نهج البلاغه در جامعه اقدام کنند.

گفتنی است گروه فرهنگی - تبلیغی شیفتگان حضرت رضا (ع) در سطح کشور با ابداع طرح در مسیر آرامش (هر هفته 15 دقیقه با نهج البلاغه) در تلاش برای ترویج فرهنگ نهج البلاغه در میان نسل جوان جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران فارس نقش ویژه ای در ترویج فرهنگ نهج البلاغه دارند

خیران فارس نقش ویژه ای در ترویج فرهنگ نهج البلاغه دارند