مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-16بين الملل

«باربی»، از ممنوعیت تا اکران در عربستان


نمایش فیلم پرفروش «باربی» برادران وارنر در الجزایر ممنوع شده است، زیرا برخی از کشورهای خاورمیانه همچنان به موضوعات جنسیتی این فیلم هالیوودی اعتراض دارند.

- نمایش فیلم پرفروش باربی برادران وارنر در الجزایر ممنوع شده است، زیرا برخی از کشورهای خاورمیانه همچنان به موضوعات جنسیتی این فیلم هالیوودی اعتراض دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویترز به نقل از یک منبع رسمی و سایت خبری محلی 24H الجزایر گزارش داد که نمایش فیلم باربی در الجزایر که از 21 جولای آغاز شده بود، به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه این فیلم همجنسگرایی و سایر انحرافات غربی را تبلیغ می کند و ناقض ارزش های دینی و فرهنگی کشور است ، متوقف شده است.

اکران باربی پیش از این در کویت ممنوع شده است، این در حالی است که این فیلم با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ در کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین پس از سانسور برخی از بخش ها به نمایش درآمده است.

عربستان سعودی که پیش از این از عدم امکان نمایش فیلم باربی خبر داده این فیلم را در نهایت اکران کرده و مخاطبان سعودی را برای تماشای این فیلم به سالن های سینما کشانده است و با واکنش های متفاوتی نیز رو به رو شده است.

فروش سینمای عربستان در شش ماه نخست سال 2023 عدد 132.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باربی»، از ممنوعیت تا اکران در عربستان

«باربی»، از ممنوعیت تا اکران در عربستان