مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-29پزشكي

کشف 4 تن مواد اولیه غیر بهداشتی از یک کارخانه تولیدکننده


سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کشف و توقیف بیش از 4 تن از محصولات و مواد اولیه غیر بهداشتی و غیر مجاز  خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کشف و توقیف بیش از 4 تن از محصولات و مواد اولیه غیر بهداشتی و غیر مجاز  خبر داد.

دکتر حمیدرضا حافظی 7 مردادماه بااعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر بیش از 4 تن محصولات و مواد اولیه غیر بهداشتی از کارخانه تولید کننده ادویه جات و طعم دهنده غیر مجاز در شهرک صنعتی ایوانکی کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارشات واصله و بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان مدیریت نظارت و ارزیابی فراورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی وبهداشتی مشخص شد که یکی از کارخانجات تولید کننده انواع ادویه و طعم دهنده بدون حضور مسئول فنی به صورت مخفیانه و غیر قانونی اقدام به تولید و عرضه فراورده های خوراکی از مواد اولیه غیر بهداشتی می کند.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان در همین راستا از بازرسی سرزده معاونت غذا و دارو دانشگاه و مدیر نظارت وارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و کارشناسان شبکه بهداشت گرمسار از این کارخانه خبر داد و افزود: در این بازدید ضمن توقیف محصولات غیر مجاز و مواد اولیه غیر بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 تن مواد اولیه غیر بهداشتی از یک کارخانه تولیدکننده

کشف 4 تن مواد اولیه غیر بهداشتی از یک کارخانه تولیدکننده