مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-17سياسي

پرورش نیروی کار ماهر و متخصص در حوزه های مختلف ضرورت دارد


بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: ضرورت پرورش نیروی کار ماهر و متخصص در جامعه بیش از گذشته احساس می شود که امیدواریم دستگاه های اجرایی متولی در این خصوص نقش آفرینی پررنگ اعمال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا حسین نژاد صبح پنجشنبه در همایش تجلیل از برترین های مهارتی ملی و استانی خراسان شمالی که در محل تالار حافظ بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت پرورش نیروی کار ماهر و متخصص در جامعه بیش از گذشته احساس می شود که امیدواریم دستگاه های اجرایی متولی در این خصوص نقش آفرینی پررنگ اعمال کنند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه امروزه مهارت به عنوان یک واژه عام شامل موضوعات مختلفی می شود، افزود: واژه مهارت نیازمند همراهی با آموزش است لذا سازمان فنی و حرفه ای به عنوان یکی از متولیان در این بخش در کنار سایر دستگاه های دیگری همچون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا دانشگاه ها نقش اساسی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه تولید به صورت پلکانی است، اظهار داشت: باید تخصص های میانی و پایین هم برای تحقق رونق تولید وجود داشته باشد.

حسین نژاد در ادامه گفت: در سفر رییس جمهور نیز به دنبال ایجاد و احداث تعدادی هنرستان ذیل کارخانه ها و صنایع بزرگ بودیم زیرا برای اداره یک صنعت به تمام تخصص ها و مهارت آموزی های مختلف نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش نیروی کار ماهر و متخصص در حوزه های مختلف ضرورت دارد

پرورش نیروی کار ماهر و متخصص در حوزه های مختلف ضرورت دارد