مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-27سياسي

نیازمند نگاه ویژه به صید و صیادی در سطح ملی هستیم


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متولی ساماندهی و صدور مجوز صید بدون شک با محوریت سازمان شیلات ایران باید باشد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متولی ساماندهی و صدور مجوز صید بدون شک با محوریت سازمان شیلات ایران باید باشد.

احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هماهنگی و تعامل خوب در شیلات کشور و استان، این مهم را یکی از شاخص های ارزنده شیلات در کشور خواند.

وی بیان کرد: حضور بالغ بر 35 هزار نفر صیاد در استان هرمزگان بیانگر اهمیت صید و صیادی در استان است که نیازمند نگاه ویژه به صید و صیادی در سطح ملی و استان و فرا وزارتخانه ای است.

مرادی با اشاره به اینکه فراکسیون توسعه دریا محور مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به استان هرمزگان دارد و این مهم بیانگر توجه ویژه مجلس به این حوزه است، خاطرنشان کرد: متولی ساماندهی و صدور مجوز صید بدون شک با محوریت سازمان شیلات ایران باید باشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی توسعه، تجهیز و ساماندهی بنادر صیادی، موج شکن های مردمی و مراکز تخلیه صید را یک ضرورت برای شیلات دانست و عنوان کرد: امید داریم با حمایت مجلس و همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط شاهد تحقق این مهم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند نگاه ویژه به صید و صیادی در سطح ملی هستیم

نیازمند نگاه ویژه به صید و صیادی در سطح ملی هستیم