مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-13اقتصادي

اعلام نرخ بلیت ناوگان اتوبوسی خراسان شمالی برای سفر اربعین


در سومین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین خراسان شمالی، نرخ بلیت ناوگان اتوبوسی سفر اربعین در استان اعلام شد.

- ایسنا/خراسان شمالی در سومین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین خراسان شمالی، نرخ بلیت ناوگان اتوبوسی سفر اربعین در استان اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: نرخ بلیت ناوگان اتوبوس با ظرفیت 40 تا 42 صندلی از بجنورد به مهران 810 هزار تومان، با ظرفیت 30 تا 32 صندلی یک میلیون و 134 هزار تومان و با ظرفیت 25 تا 27 صندلی (vip) یک میلیون و 360 هزار تومان است و به همین تناسب، نرخ بلیت سایر شهرهای استان با توجه به مسافت اعلام شده است.

وی با اشاره به آغاز سفرهای اربعین از بیست و هفتم ماه جاری افزود: شأن و منزلت زائران اربعین حسینی باید حفظ شود و در این راستا از تمام ظرفیت و توان این اداره کل برای مدیریت و اعزام زائران استان به مرز مهران استفاده می کنیم.

مشتری تصریح کرد: در اربعین سال گذشته بیش از 8 هزار زائر از خراسان شمالی با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به مرز مهران اعزام شدند و با توجه به اینکه پیش بینی می شود تعداد زائران در سال جاری افزایش یابد، تمهیدات لازم برای سفر ایمن اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ بلیت ناوگان اتوبوسی خراسان شمالی برای سفر اربعین

اعلام نرخ بلیت ناوگان اتوبوسی خراسان شمالی برای سفر اربعین