مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-29اقتصادي

کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 11 میلیارد ریال در ایلام


با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با خودروهای شوتی در 3 روز گذشته بیش از 11 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با خودروهای شوتی در 3 روز گذشته بیش از 11 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

سردار جمال سلمانی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد و اشرافیت اطلاعاتی با هماهنگی های قضایی، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، دارو، کالاهای اساسی، فراورده های گوشتی، انواع کالاهای ممنوعه و کالاهای گمرکی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

وی با بیان اینکه این طرح در 72 ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمده است، بیان کرد: در این مدت 14 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق (موسوم به شوتی) شناسایی توقیف و 17 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را 11 میلیارد و 413 میلیون ریال اعلام کردند ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 11 میلیارد ریال در ایلام

کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 11 میلیارد ریال در ایلام