مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-19اجتماعي

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با تاکید بر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس گفت: روند تدریجی سبک زندگی غربی، - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با تاکید بر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس گفت: روند تدریجی سبک زندگی غربی، مدسازی بی حجابی، شبهه افکنی حجاب، شبکه سازی بی حجابی، عادی سازی بی حجابی و هویت زدایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابعه امامی رضوی در سی وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش با اشاره به این که برای تحقق سه شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثربخش و ایران قوی نیازمند حکمرانی تمدنی هستیم، افزود: از اقتضائات حکمرانی تمدنی کارآمدی، مردمی سازی حکمرانی و جذب سرمایه اجتماعی است و برای آموزش و پرورش تحولی باید کار علمی کرد و با الگوبرداری به استانداردها و نظام معیار دست یافت.

وی با تاکید بر این که آموزش و پرورش تحولی نیازمند تغییر و بازمهندسی است، افزود: لازمه این تغییر سناریو نویسی با رویکرد آینده پژوهی است.

آموزش و پرورش در منظر آینده پژوهی به معنی یادگیری برای آینده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان در ادامه خاطر نشان کرد: رویکرد امور زنان در این خصوص نگاه به عملکرد دشمن در ترویج سبک زندگی غربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس