مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-10سياسي

امروز رسانه ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز رسانه ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند و هم در صحنه جهاد اقتصادی و هم عرصه جنگ نرم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

- زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز رسانه ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند و هم در صحنه جهاد اقتصادی و هم عرصه جنگ نرم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جهانبخش کرمی، ظهر پنجشنبه در نشست خبری بمناسبت روز خبرنگار گفت: هر ساله روزهای سوگواری سید و سالار شهیدان و روزهای سخت آل الله که در اسارت به سر می برند، یادآوری برای فرهنگ ایثار و شهادت و بازخوانی آموزه های اسلام است.

وی با اشاره به اینکه رسالتی که حضرت زینب (س) دنبال کرد برای دفاع از اسلام و قرآن و دین بود، ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس نیز بیش از 220 هزار شهید مجاهدت کردند و 8 سال در مقابل دنیا از همین آرمان ها دفاع کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنحان با اشاره به اینکه فرماندهان جنگ و شهدا به بصیرت تاکید کردند، عنوان کرد: جبهه رسانه ای دشمن حق را باطل و باطل را حق نشان می دهد و با همه توان برای مقابله با نظام اسلامی وارد جنگ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز رسانه ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند

امروز رسانه ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند