مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-22دانش

مدیریت یک میلیون تماس روزانه با سامانه جامع تماس ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیروس محمودی کوشک قاضی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان ارتباطات پژوهان متین با اشاره به طراحی و تولید محصول دانش بنیان مرکز تماس عنوان کرد: - متخصصان یک شرکت دانش بنیان با طراحی و توسعه فناوری بومی مرکز تماس، سرعت و جامعیت را برای اپراتورهای تماس به ارمغان آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیروس محمودی کوشک قاضی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان ارتباطات پژوهان متین با اشاره به طراحی و تولید محصول دانش بنیان مرکز تماس عنوان کرد: کار طراحی این سامانه برای نخستین بار در استان فارس آغاز شد و تیم فناور این شرکت دانش بنیان به حل این نیاز کشور کمک کردند.

از ابتدا طراحی این کار بر اساس سیستم های نسل جدید مخابرات که بیشتر حوزه نرم افزار را پوشش می دهد آغاز شد و تا حوزه سخت افزار ادامه یافت.

وی با اشاره به افزایش سرعت کاربری مراکز تماس و عدم نیاز به حضور فیزیکی عنوان کرد: سامانه ای که برای نخستین بار توسط این شرکت دانش بنیان پیاده سازی شد، به موضوع دورکاری اپراتور های تماس کمک کرد و در سال 1390 عمده اپراتور هایی که در شهر شیراز فعالیت داشتند، امکان کار از منزل پیدا کردند و این کار به معنای واقعی برای نخستین بار در کشور محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت یک میلیون تماس روزانه با سامانه جامع تماس ایرانی

مدیریت یک میلیون تماس روزانه با سامانه جامع تماس ایرانی