مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:462023-07-25پزشكي

تاکید بر افزایش سواد سلامت مردم جامعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسین ملک افضلی با حضور در یازدهمین کنگره ملی خود مراقبتی با شعار «خودمراقبتی، شکوفایی و سلامت خانواده»، - معاون اسبق وزارت بهداشت و استاد پیشکسوت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر افزایش سطح سواد سلامت مردم جامعه، این افزایش آگاهی را زمینه مشارکت وسیع تر و جامع تر مردم در موضوع سلامت عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسین ملک افضلی با حضور در یازدهمین کنگره ملی خود مراقبتی با شعار خودمراقبتی، شکوفایی و سلامت خانواده ، ضمن تاکید بر پویایی نظام سلامت، خاطرنشان کرد: باید در مسیر نظام سلامتی حرکت کنیم که پویا و رو به پیشرفت و گسترش باشد و طیف وسیع تری از افراد جامعه را در برگیرد.

وی با بیان اینکه در نظام سلامت به دنبال طیف وسیعی از خدمات سلامت جسمی، معنوی، اجتماعی و روحی هستیم، افزود: نظام سلامت ایده آل باید عادلانه، فعال، با کیفیت و مقرون به صرفه باشد، یعنی از حیث هزینه، تمام اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

استاد پیشکسوت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه نظام سلامت بر سه پایه تکنولوژی، همکاری های بین المللی و مشارکت مردم استوار است، تصریح کرد: این تکنولوژی باید متناسب با نیاز جامعه شکل گرفته و توسعه یابد تا بتواند برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر افزایش سواد سلامت مردم جامعه

تاکید بر افزایش سواد سلامت مردم جامعه