مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 01:302023-08-09اقتصادي

فعالان معادن استان بوشهر توجه بیشتری هب مسائل ایمنی داشته باشند


رییس اداره امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: رعایت نکات ایمنی در واحدهای معدنی به منظور جلوگیری از وقوع حادثه الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالنبی سهولی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم ترین مسائل در بخش معدن، ایمنی محیط و مطمئن شدن از سلامتی محیط کار کارگران است که مسئول فنی و مسئول ایمنی معدن باید به طور مستمر نسبت به رعایت اصول مربوطه اقدام کنند.

رییس اداره امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی در واحدهای معدنی تصریح کرد: فرهنگ ایمنی برای معدن کاران باعث می شود هیچ گونه حادثه قابل توجهی رخ ندهد و بازدید از نقاط حادثه خیز و نقاطی که از نظر ایمنی مغایرت دارد شناسایی شود و معدن دار باید آرامش کافی برای انجام فعالیت معدنی داشته باشد و بدون دغدغه کار خود را انجام دهد.

وی در ادامه بیان کرد: در قانون معادن هر معدن باید مسئول فنی برای اجرای فعالیت معدنی مربوطه داشته باشد و اجرا نکردن آن خلاف قانون بوده و بخش نظارت بر فعالیت های معدن کاری در کنار مسئولان فنی است تا تمامی اصول و قوانین فنی و ایمنی رعایت و از حادثه ها و مخاطرات معدنی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان معادن استان بوشهر توجه بیشتری هب مسائل ایمنی داشته باشند

فعالان معادن استان بوشهر توجه بیشتری هب مسائل ایمنی داشته باشند