مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-24حوادث

بازداشت 2 شرور وحشت آفرین در غرب تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو شرور که اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد کرده و موجب وحشت مردم شده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: حوالی ساعت 23 روز گذشته خبری مبنی بر قمه کشی و قدرت نمایی دو نفر اراذل و اوباش در محدوده شهرک راه آهن به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان به محل مورد نظر اعزام شده و اقدامات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور دو فرد شرور در محل ادامه داد: مشاهدات ماموران حاکی از آن بود که دو فرد شرور که یکی از آنها از اتباع یکی از کشورهای همسایه بود، با استفاده از قمه و چاقو اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی در محله کرده و آرامش و امنیت ساکنان را از بین برده اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد اقدام به برهم زدن نظم عمومی و رعب و وحشت شهروندان شده بودند، اظهار کرد: ماموران عملیات کلانتری 141شهرک گلستان با مشاهده هر دو متهم که از اراذل و اوباش سابقه دار بودند، برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

این دو فرد شرور در حین دستگیری قصد حمله به ماموران با استفاده از سلاح سرد را داشتند که با هوشیاری و آمادگی ماموران خلع سلاح و در محل زمین گیر و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 شرور وحشت آفرین در غرب تهران

بازداشت 2 شرور وحشت آفرین در غرب تهران