مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-25فرهنگي

اضافه شدن بخش نمایشنامه آیینی به جشنواره ملی ادبی باران


رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی ادبی باران از اضافه شدن بخش نمایشنامه آیینی با تصمیم ستاد برگزاری این جشنواره خبر داد.

- اضافه شدن بخش نمایشنامه آیینی به جشنواره ملی ادبی "باران" ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی ادبی "باران" از اضافه شدن بخش نمایشنامه آیینی با تصمیم ستاد برگزاری این جشنواره خبر داد.

امیرحسین استقلال گفت: چهارمین جشنواره ملی ادبی باران یکی از ایده های خلاقانه جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی به شمار می رود که تاکنون سه دوره موفق را پشت سرگذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهاددانشگاهی فارس، استقلال گفت: با تصمیم ستاد برگزاری چهارمین دوره جشنواره ادبی باران، بخش نمایشنامه آیینی هم به سایر محورهای این رویداد اضافه شده است.

او گفت: برای چهارمین دوره این جشنواره، در کنار بخش های قرآن و عترت و مضامین آزاد بخش ویژه ای با عنوان حضرت شاهچراغ(ع) به واسطه وقوع حمله تروریستی آبان سال گذشته به حرم مطهر احمدبن موسی(ع)، پیش بینی شده و بر همین اساس، زمان ارسال آثار تا پایان فروردین 1402 تمدید شده بود.

استقلال با یادآوری اینکه در این دوره، جشنواره ادبی باران پذیرای آثار تولید شده در بخش های سرایش و ترجمه بوده است، گفت: اکنون و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن بخش نمایشنامه آیینی به جشنواره ملی ادبی باران

اضافه شدن بخش نمایشنامه آیینی به جشنواره ملی ادبی باران