مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-01سياسي

ضرورت راه اندازی صنایع تبدیلی گلاب گیری در مازندران


جانشین فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا ایجاد و راه اندازی صنارع اسانس گیری و تبدیلی گلاب گیری را در استان ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رضا سلیمان نژاد صبح سه شنبه در اولین جلسه بررسی چالش های پیش روی توسعه کشت گل محمدی در استان مازندران با همت قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا برگزار شد، افزود: توسعه کشت گل محمدی می تواند فرصت های خوبی در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد کشاورزان در مناطقی با ارتفاع بیش از 1400 متر از سطح دریا ایجاد کند.

وی افزود: چنانچه این توسعه متوازن نباشد و صنایع تبدیلی و تکمیلی آن بخصوص در بحث اسانس گیری بدون تحرک باشد در آینده نزدیک دچار چالش جدی خواهد شد.

وی ادامه داد: لذا با توجه به اظهار نظر متخصصان این رسته، در راستای تکمیل زنجیره ارزش و جلوگیری از زیان گل محمدی کاران در استان مازندران، شروع فرایند تشکیل واحدهای صنعتی اسانس گیری در راستای تکمیل زنجیره با اهداف صادراتی امری اجتناب ناپذیر است.

سلیمان نیژاد تشویق و ترغیب برای سرمایه گذاری در این بخش را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به طولانی بودن سیر مراحل اخذ مجوزهای لازم نیاز است دستگاه های متولی در این خصوص، ضمن رعایت موارد و مفاد قانونی در راستای صدور مجوزها شتاب داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی صنایع تبدیلی گلاب گیری در مازندران

ضرورت راه اندازی صنایع تبدیلی گلاب گیری در مازندران