مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-21اقتصادي

چگونه «ارز اربعین» را دریافت کنیم؟


زائران اربعین می توانند برای دریافت ارز اربعین پس از ثبت نام در سامانه سماح و سپس در سامانه ناخدا و دریافت کد رهگیری از طریق پیامک، با مراجعه به درگاه های بانکی درخواست خود را ثبت کرده و کد رهگیری مربوطه را به بانک عامل تحویل دهند.

- خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ ثبت نام و فروش ارز اربعین از 28 مرداد از طریق پنج بانک عامل خراسان جنوبی آغاز شده است و بر اساس اعلام زرنگ دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی، ثبت نام برای دریافت ارز به صورت غیر حضوری انجام می شود.

به گفته وی، در این راستا زائران پس از ثبت نام در سامانه سماح و سپس ثبت نام در سامانه ناخدا و دریافت کد رهگیری از طریق پیامک می توانند با مراجعه به درگاه های بانک های ملی، سپه، صادرات، تجارت و پست بانک درخواست خود را ثبت کرده و کد رهگیری مربوطه را به بانک عامل تحویل دهند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی با بیان اینکه بانک های مربوطه تا ساعت 15 خدمات تحویل ارز به زائران را انجام می دهند، عنوان کرد: زائران با دریافت کد رهگیری می توانند با مراجعه حضوری به شعب منتخب تا سقف 200 هزار دینار معادل شش میلیون و 500 هزار تومان برای افراد بالای 5 سال، برای تامین ارز اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه «ارز اربعین» را دریافت کنیم؟

چگونه «ارز اربعین» را دریافت کنیم؟