مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-14بين الملل

سفیر ریاض در فلسطین: پیوندهای ارتباط عربستان و فلسطین فراتر از درک مردم است


سفیر عربستان که به تازگی و به صورت همزمان به عنوان سفیر غیر مقیم این کشور در فلسطین نیز تعیین شده است در سخنانی پیوندهای ارتباط میان ریاض و فلسطین را فراتر از درک مردم توصیف کرده است.

- سفیر عربستان که به تازگی و به صورت همزمان به عنوان سفیر غیر مقیم این کشور در فلسطین نیز تعیین شده است در سخنانی پیوندهای ارتباط میان ریاض و فلسطین را فراتر از درک مردم توصیف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نایف بن بندر السدیری سفیر غیر مقیم عربستان سعودی در فلسطین و سرکنسول این کشور در قدس اشغالی در گفت وگو با روزنامه الشرق الاوسط اظهار کرد که انتخاب وی در این سمت در بیت المقدس یک حمایت بزرگ از برادران فلسطینی است و ابعاد گسترده تری به روابط دو طرف خواهد داد.

وی گفت: عربستان سعودی در زمان ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور تبدیل به یک قدرت موثر منطقه ای و جهانی شد و استفاده از این موقعیت را در حمایت از برادرانمان در فلسطین با تعیین سفیر و سرکنسول مجسم کرد.

السدیری تاکید کرد: آنچه دو طرف را به هم پیوند می دهد فراتر از درک مردم است، به ویژه اینکه عربستان سعودی یکی از کشورهایی است که بیشتر از دیگران در کنار برادران فلسطینی ایستاده است و همواره به صورت سیاسی، مادی و معنوی از آنها حمایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ریاض در فلسطین: پیوندهای ارتباط عربستان و فلسطین فراتر از درک مردم است

سفیر ریاض در فلسطین: پیوندهای ارتباط عربستان و فلسطین فراتر از درک مردم است