مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-23اجتماعي

مدارس کانکسی در استان زنجان برچیده می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از طرح برچیده شدن مدارس کانکسی در استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد نهضت مدرسه سازی در استان زنجان هستیم و تا مهر امسال در نظر داریم بخش قابل توجهی از پروژه ها را تکمیل کرده به آموزش وپرورش استان تحویل دهیم.

- ایسنا/زنجان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از طرح برچیده شدن مدارس کانکسی در استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد نهضت مدرسه سازی در استان زنجان هستیم و تا مهر امسال در نظر داریم بخش قابل توجهی از پروژه ها را تکمیل کرده به آموزش وپرورش استان تحویل دهیم.

حمیدرضا اسلامی در گفـ ت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح برچیده شدن مدارس کانکسی در استان زنجان در دست اجرا است و ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از 10 دانش آموز در قالب طرح شهید دانش آموز رضا پناهی اجرایی می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 مدرسه کانکسی بالای 10 دانش آموز در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: در تلاش هستیم که همه این مدارس ساماندهی شود.

وی با اشاره به همکاری خوب خیرین در ساخت مدرسه برای دانش آموزان، بیان کرد: خوشبختانه شاهد نهضت مدرسه سازی در استان زنجان هستیم و تا مهر امسال در نظر داریم بخش قابل توجهی از پروژه ها را تکمیل کرده به آموزش وپرورش استان تحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کانکسی در استان زنجان برچیده می شود

مدارس کانکسی در استان زنجان برچیده می شود