مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-06ورزشي

نشست صمیمانه خسروی وفا با قارداشی و نماینده ایران در نشست سفیر جوانان المپیک


رییس فدراسیون تنیس روی میز به همراه هلیا اصغری نماینده کشورمان در نشست سفیران جوان المپیک در یونان با محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهرداد علی قارداشی عضو هیات  اجرایی و رییس فدراسیون تنیس روی میز، اظهار داشت: پیش از این نشست سفیران جوان المپیک در گروه سنی 20 تا 35 سال توسط کمیته بین المللی المپیک برگزار می شد، اما در دور جدید این نشست بین گروه سنی 20 تا 30 تغییر کرد که از هر کشور یک نماینده از ورزشکاران ملی پوش یا در سطح ملی در این دوره شرکت می کند البته بیش از یک نماینده هم با پرداخت هزینه امکان پذیر است.

وی در ادامه افزود: هلیا اصغری از ورزشکاران موفق تنیس روی میز کشورمان پس از شرکت در آزمون ورودی و قبولی در این آزمون که توسط سارا مهرانی مدیر المپیک همبستگی برگزار شد، به نمایندگی ایران در نشست سفیران جوان المپیک در یونان حضور یافت.

رییس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: طبق گزارشی که پس از اتمام نشست سفیران جوان المپیک از برگزارکنندگان این دوره گرفتیم هلیا اصغری جزو شرکت کنندگان برتر بود تا جاییکه حتی بعنوان نماینده منتخب بین 130 سفیر جوان از کشور های مختلف جهان سخنران مراسم اختتامیه شد و با موفقیت این مرحله را هم پشت سر گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمانه خسروی وفا با قارداشی و نماینده ایران در نشست سفیر جوانان المپیک

نشست صمیمانه خسروی وفا با قارداشی و نماینده ایران در نشست سفیر جوانان المپیک