مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-13سياسي

قرآن سوزی ها حاکی از شکست دشمنان است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قرآن سوزی ها حاکی از شکست دشمنان است و همه تلاش های دشمن در طول تاریخ سر از هیچ درآورده و این معجزه قرآن است.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قرآن سوزی ها حاکی از شکست دشمنان است و همه تلاش های دشمن در طول تاریخ سر از هیچ درآورده و این معجزه قرآن است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز یکشنبه 22 مرداد در جلسه محفل انس نس با قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان ادارات تابعه وزارت نیرو استان اظهار کرد: دشمنان در طول تاریخ و از زمان پیامبر اکرم (ص) تا امروز با همه گزینه ها و توان به جنگ اسلام و انقلاب اسلامی و قرآن آمدند و هر جا خیلی عصبانی شدند قرآن را آتش زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: قرآن کریم معجزه باقیه پیامبر اکرم (ص) است اما زوایای اعجاز قرآن مختلف براساس سطح دانش افراد مختلف است.

عبادی گفت: قرآن کریم به صورت سند به همه جهان اعلام کرده است که یک کار ساده، بدون جنگ و خونریزی و مواد اولیه آن نیز الفبا است که دست همه وجود دارد و در طول این 1400 سال از همه دانشمندان و ادیبان و امکانات پولی بوده و هست، اگر کسی می تواند یک سوره مثل سوره قرآن بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن سوزی ها حاکی از شکست دشمنان است

قرآن سوزی ها حاکی از شکست دشمنان است