مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 05:002023-08-09بين الملل

سلاح های پوتین ته کشید/ انبار تسلیحات نظامی دوران شوروی خالی شد(+عکس)


تصاویر ماهواره ای مربوط به پنج ماه پیش از حمله فوریه 2022 روسیه به اوکراین نشان می دهد که حدود 3840 تانک و خودروی زرهی دوران شوروی در خارج از واگزانوو نگهداری می شدند.

- سلاح های پوتین ته کشید/ انبار تسلیحات نظامی دوران شوروی خالی شد(+عکس) تصاویر ماهواره ای مربوط به پنج ماه پیش از حمله فوریه 2022 روسیه به اوکراین نشان می دهد که حدود 3840 تانک و خودروی زرهی دوران شوروی در خارج از واگزانوو نگهداری می شدند.

روسیه هزاران خودروی نظامی دوران شوروی را از انبار اصلی خارج کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین به نقل از مسکوتایمز، بزرگ ترین مرکز ذخیره سازی تجهیزات نظامی شناخته شده روسیه تقریبا نیمی از تانک ها و خودروهای زرهی دوران اتحاد جماهیر شوروی را که پیش از حمله همه جانبه مسکو به اوکراین در محوطه آن نگهداری می شدند، از دست داده است.

انبار تجهیزات نظامی واگزانوو که در خارج از اولان اوده، پایتخت جمهوری بوریاتیا در شرق سیبری واقع شده است، تنها یکی از نزدیک به بیست سایت شناسایی شده توسط سرویس روسی مسکو تایمز با استفاده از داده های منبع باز است و مساحتی بیش از 10 کیلومتر مربع را پوشش می دهد.

براساس این گزارش، تصاویر ماهواره ای مربوط به پنج ماه پیش از حمله فوریه 2022 روسیه به اوکراین نشان می دهد که حدود 3840 تانک و خودروی زرهی دوران شوروی در خارج از واگزانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح های پوتین ته کشید/ انبار تسلیحات نظامی دوران شوروی خالی شد(+عکس)

سلاح های پوتین ته کشید/ انبار تسلیحات نظامی دوران شوروی خالی شد(+عکس)