مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-21سياسي

رونمایی از کتاب «پای گلدسته کوهستان» در بهشهر


برگزیده دوازدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس به قلم نصرت الله محمودزاده طی مراسمی در تکیه کوهستان شهرستان بهشهر با حضور مسؤولان و خانواده شهدا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهشهر، کتاب پای گلدسته کوهستان که توسط نصرت الله محمودزاده برادر شهید محمدحسین محمودزاده نگارش شده از آن رونمایی صورت گرفته است.

این نویسنده کتاب های زیادی را در حوزه دفاع مقدس به نگارش درآورده که مهمترین آن محمد مسیح کردستان است که فیلم غریب بر اساس آن ساخته شد.

نویسنده کتاب پای گلدسته کوهستان  به واسطه حضور مستمر در مناطق عملیاتی و ثبت و ضبط وقایع دوران دفاع مقدس، آثار درخشانی در حوزه جنگ به ویژه در شاخه گزارش نویسی و زندگی نامه داستانی خلق کرده و به نوعی در آثار خود پشت پرده جنگ را به تصویر کشیده است، تاکنون بیش از 14 اثر از این نویسنده به چاپ رسیده که از جمله آثار وی می توان به شب های قدر کربلای پنج ، رقص مرگ ، سنگرساز بی سنگر ، مسیح کردستان ، عقیق ، سفر سرخ ، بستر آرام هور ، فریاد برآور شلمچه ، پای گلدسته کوهستان ، بعد از محمدالدوره و”بام کردستان اشاره کرد.

محمودزاده محقق و نویسنده دفاع مقدس که از زمان جنگ تا به حال  بیشتر در ادبیات دفاع مقدس قلم می زند گفت: کتابی که امروز رونمایی می شود پای گلدسته کوهستان هشتمین کتابی است که بنده روی زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «پای گلدسته کوهستان» در بهشهر

رونمایی از کتاب «پای گلدسته کوهستان» در بهشهر