مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-16اقتصادي

وزارت نیرو پاسخ دهد که چرا بودجه برای خرید آب از آبشیرین کن ها نمی دهد؟


وضعیت آب در جزیره قشم فوق بحرانی است و تا خرید تضمینی نباشد، تولید کننده ها همچنان آب را به دریا می ریزند در حالی که مردم تشنه اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تشنگی قشم بخصوص برخی روستاهای حوزه غربی این جزیره موضوعی است که سال ها لاینحل مانده و مردم این مناطق عمدتا با تانکر، آب را با قیمت گزافی می خرند و در تانکرهای خانه شان ذخیره می کنند و عملا آبی در شبکه برای مردم جاری نمی شود.

  گاهی فاصله میان جاری شدن آب در شبکه آب برخی از روستاهای جزیره قشم بیش از دو تا سه هفته می رسد و 42 روستای جزیره قشم در تنش آبی شدید قرار دارند.

 جزیره ای که جای جای آن می تواند قطب گردشگری ملی و بین المللی باشد، با مشکلات اولیه از جمله آب مواجه است و سال ها است این مشکل مردم را آزار می دهد و به وقت تابستان، سخن از این مشکلات بیشتر می شود.

عادل پیغامی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم که دو سه ماهی است به عنوان مدیرعامل این منطقه منصوب شده، نوک تیز پیکان انتقاد خود از این وضعیت آبی در روستاهای جزیره قشم را متوجه وزارت نیرو می داند.

وی در تازه ترین اظهارات خود با انتقاد شدید از بی توجهی کهنه شده به موضوع آب در جزیره قشم، عنوان کرد: وضعیت آب در جزیره قشم فوق بحرانی است و تا خرید تضمینی نباشد، تولید کننده ها همچنان آب را به دریا می ریزند در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو پاسخ دهد که چرا بودجه برای خرید آب از آبشیرین کن ها نمی دهد؟

وزارت نیرو پاسخ دهد که چرا بودجه برای خرید آب از آبشیرین کن ها نمی دهد؟