مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-21حوادث

جزییات ثبت نام و دریافت گذرنامه ویژه اربعین در هرمزگان


رییس مهاجرت و گذرنامه انتظامی هرمزگان جزییات ثبت نام و دریافت گذرنامه ویژه اربعین در هرمزگان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رضا راستگو ظهر دوشنبه در نشستی خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از نرم افزار کاربردی پلیس من بهترین راه برای دریافت گذرنامه های زیارتی است، گفت: زائرانی که پیشتر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند در این روش بدون مراجعه حضوری به مراکز پلیس می توانند با استفاده از موبایل درخواست گذرنامه زیارتی بدهند.

وی افزود: افرادی که به هر دلیلی امکان استفاده از نرم افزار پلیس من را ندارند می توانند به صورت حضوری به مراکز پلیس امنیت در شهرهای بندرعباس، بستک، بندرلنگه، قشم، میناب و جاسک برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند.

رییس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: متقاضیان اخذ گذرنامه زیارتی با همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی هوشمند به همراه یک قطعه عکس 4*6 رنگی، تمام رخ، زمینه سفید و بدون روتوش به مراکز صدور گذرنامه مراجعه کنند.

سرهنگ راستگو با تأکید این مطلب که برای افراد زیر 50 سال، کارت پایان خدمت، معافیت دائم یا موافقت وظیفه عمومی برای تحصیل گذرنامه الزامی می باشد؛ تصریح کرد: بانوان همسر دار و افراد زیر 18 سال نیز بایستی رضایت محضری ولی یا قیم را برای تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام و دریافت گذرنامه ویژه اربعین در هرمزگان

جزییات ثبت نام و دریافت گذرنامه ویژه اربعین در هرمزگان